أنا مخاصماك !!؟
إن كان خصامك ليكى علاج
أنا موافق وخاصميني
معاكي القصر و المعبد
معاكي كمان و فى المشهد
معاك محاكم القلبين
وقاضى العدل والمساواة
وراضي بحكمك انت وبس
وما يهمش عندى رأى الناس
تخاصمينى وانا مسامحك
ولا ارضى ف يوم جرحك
م تيجي نقرب المسافات
نسيب القاضى والمعبد
ونمحى الجرح و نجدد
نعيش بالحب والاخلاص
وننسى الهم وسنينه
يا ام الرقة والإحساس
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق